Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

γράφοντας για απωθημένους ουρανούς #apwthhmena #άλλα λόγια @

Είναι καιρός που απουσιάζω..& καιρός που ''σκηνοθετώ'' στο μυαλό μου τούτο 'δω το post, μα κάνω πίσω..και λόγω της συναισθηματικής μου φόρτισης και λόγω άγνοιας της κατάληξης.. Και καθώς τα πράγματα έχουν φτάσει σ' ένα σημείο, αποφάσισα να ξεκινήσω, να γράψω, δανειζόμενη τις αγαπητές φράσεις της Μαίρης Συνατσάκη, σχετικά με τον χωρισμό της: <<θα ήθελα να γίνετε να συμφωνήσουμε στο άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. και μετά θα έγραφα ''άλλα λόγια''>> (!) 

Αρχικά, ας αποδεχτούμε το εξής ως γενικό κανόνα:
(Τι τα κρατάτε μέσα σας αυτά που νιώθετε; Μαζί σας θα τα πάρετε?)

Ας μην παραλείπουμε την αρχική μας κατάσταση:

Και ας πούμε ότι, κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα..

Κι είναι κι αυτό, που όσες λέξεις κι αν πεις..δεν αρκούν για να περιγράψουν αυτό που γίνεται μέσα σου..

(Και εκεί που η ζωή σου κυλούσε ρολόι, ξαφνικά ανατρέπονται ισορροπίες.. )Γιατί, βρε.. άτιμο, σύμπαν το κάνεις αυτό;;..

<<Ναι..εγώ αποδέχομαι ΠΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ..ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ!!>>Όμως αυτό συμβαίνει, γιατί πιθανότατα εμείς κάπου, κάτι χάσαμε στην πορεία..

Κι είναι κι αυτό.. που, το άρωμά σου, το πιο δυνατό ποτό...(μπαμ!)

 Κι όταν αρρωστημένο μου μυαλό σενάρια πάλι φτιάχνεις..Δεν σε πειράζει που προσπαθείς..σε πειράζει που δεν ξέρεις αν αξίζει.

Και κοίτα να δεις βρε παιδάκι μου.. .
Κι ας μην ξεχνάμε τι είναι κι αυτό το ''γυναικείο ένστικτο''..που πάντα προμηνύει-προφητεύει&κάτι σου λέει πως <<η εβδομάδα που έρχεται θα είναι μεγάλη>>. .

Εννοείται ότι συμβαίνουν τέτοια πράγματα στην εποχή μας.. <<Κάτσε μου λέει, μια φίλη μου, να πάρω έναν πρώην μου, να βγούμε φιλικά..>>(φιλικά;?!..)
(Όλα κρύβονται στον τρόπο που σε κοιτάζει, όταν δεν τον κοιτάς..)

Κι..
Είμαστε κι εμείς μερικές, που από ενοχές μας αρέσουν αυτές που αποκτάς γιατί έκανες κάτι που δεν έπρεπε, αλλά το ήθελες πολύ.. (Του κουραμπιέ απέναντι πείτε του πως τον θέλω..!)
Κι είναι κι μερικοί σαν την μετάφραση της google..που άλλα τους λες κι άλλα καταλαβαίνουν..αυτοί που τα υπονοούμενα δεν τα πιάνουν, με τα αυτονόητα μια χαρά τα πάνε..κι αυτοί που ούτε τα αυτονόητα ούτε τα υπονοούμενα δεν μπορούν να πιάσουν..

Με αγνοείς ή προσπαθείς να συνέλθεις από τη γοητεία μου;..
-Πως θα γίνει να σε ρίξω;
-Ξέρω εγώ, μόλις δεν κοιτάω, σπρώξε με..
-αγάπη μου μ'αποφεύγεις;όχι πάω να βάλω βενζίνη στο αυτοκίνητο..

γελάει ο κόσμος..
γιατί..μάθαμε να λέμε τελείωσε ενώ ακόμα γουστάρουμε..

Όμως, η υπομονή θα έπρεπε να χορηγείται σε ενέσιμη μορφή, γιατί με το ''κάντε υπομονή'' μόνο η Βουγιουκλάκη έκανε καριέρα...
Γιατί πολύ απλά, οι γυναίκες είναι σαν τα μαθηματικά, θέλουν πράξεις!

περιμένοντας την τύχη;(<<ότι είναι να γίνει θα γίνει>>)τον Θεό;(<<Περίμενε, ο Θεός ξέρει τι κάνει>>)το karma;(<<το πεπρωμένο φυγειν αδύνατο>>)τα άστρα(;)να σου λένε,<<είναι θέμα στρατηγικής, μη βιαστείτε>>.

Απορώ..

Ο έρωτας αξίζει μόνο αν συναντηθεί στη μέση.Άμα είναι να κάνεις όλη τη διαδρομή μόνος σου, χέστο. Άλλαξε πορεία...!
ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΣΥ ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕΙΣ:<<ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΟ!>> :-)

Εσύ, όμως πες μας.. που αντί να ξεχάσεις για να προχωρήσεις, προχώρησες για να ξεχάσεις, ξέχασες ποτέ;(ε!)

ΙΣΩΣ ΜΕΙΝΩ ΤΟ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ ΣΟΥ,
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.

Γιατί
Δυο άνθρωποι που φιλήθηκαν στα χείλη δεν μπορούν να μείνουν φίλοι...
*Είπε ο Μπάμπης, στον ναυαγοσώστη*

Και κάπου  εκεί παλεύοντας με την <<καινούρια του εκδοχή>>. .&''στο μία είναι λύση'', αλλά δεν την έχω βρει ακόμα..
τα πράγματα είναι απλά, το θέμα είναι να το καταλάβεις...
Γιατί κακά τα ψέματα ότι δε σε σκοτώνει, ένα κουσούρι στο αφήνει.. [ΟΝΤΩΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ, ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ Σ'ΕΧΩ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ, ΟΝΤΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΦΑΣΗ, ΜΕ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!!]

ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΖΟΥΝ,  ΑΝ ΤΑ ΘΥΜΑΣΑΙ!

 (!)
μήπως τελικά.?
Κι όταν το παρελθόν σου χτυπήσει την πόρτα, απλά θυμήσου τι έγινε την τελευταία φορά που του άνοιξες...

Τουλάχιστον πες πως..
(Φήμες λένε, πως τα μεγαλύτερα απωθημένα είναι αυτά που πήρες μια μικρή γεύση. .γιατί τελικά για ''ένα σκάσε'': <<σε θέλω>> ζούμε...)

Και να μου το θυμηθείς κάποτε, θα έρθουν οι εξηγήσεις που αναζητούσαμε, απλά τότε δεν θα τις χρειαζόμαστε.!
ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ''ΘΑ'' ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ & ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ..!

{Καλύτερα αμαρτίες, παρά απωθημένα}oops..!
Γιατί τα καλύτερα σχέδια..τα κάνουν οι συμπτώσεις.. ;-) 





































8 σχόλια:

Unknown είπε...

poli omorfo...!!!!!!kai sigoura idiaitera diaforetiko post!!!aggizei polles psixes !!!nomizw oti epiballetai na mas gemiseis me peirssotera tetoia post!!!sou pane poli!!!!!! :) :) bebaia sto epomeno post se theloume me pio anebasmeni psixologia....giati pws na to kanoume sou paei perissotero na xamogelas ;)

xoxo Stefania :)
http://colorfulblast.blogspot.gr/

Paola Lauretano είπε...

Nice post!!!
I love the new layout of your blog!!!
Ciao darling!!!
Kisssssssss
http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

June είπε...

Hey Biky! Blog looks awesome!
Keep in touch
xx
www.JuneWantsItAll.com

sonia // daring coco είπε...

I had to translate most but this must be such a great post in Greek!

SDMxx
www.daringcoco.com

Kati είπε...

Thanks for your lovely words, it is much appreciated!
Too bad I can't read any of your post... :-)

-Kati

Claire D. T είπε...

Κάποια απωθημένα αξίζουν να πραγματοποιηθούν και κάποια όχι.. Μόνο αν δώσουμε μια ευκαιρία θα το μάθουμε!!
Πέρασα πριν ένα χρόνο από μια παρόμοια δύσκολη φάση αλλά δίνοντας μια δεύτερη ευκαιρία σήμερα μετά από ένα χρόνο δε το μετανιώνω με τίποτα :)
Φιλάκια

Unknown είπε...

Δεν ξερω π ν πρωτοσταθω...ομως κ εγω λατρευω τις ενοχες απο πραγματα που δεν επρεπε ν κανω κ ομως ηθελα πολυ....!!μεγαλο κεφαλαιο τα απωθημενα...πολυ καλη πρισεγγιση...κ συνεχισε με αντιστοιχα post σου παει...!!!α...κ ασε εξειδανικευμενα τς απωθημενα σου...αλλιως χανουν τη μαγεια τους... ;-)

June είπε...

I cant read greek so cant understand what they say. However,glad to visit you! How you been Biky?
New post on my blog -
www.JuneWantsItAll.com and we could also connect on Twitter, Facebook ,Bloglovin and Pinterest
Keep in touch
xx
June