Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

AFIERWMA STON KHPO THS MAMAS

Έχει τόσες μέρες που επιθυμώ να κάνω post το θέμα αυτό που διάλεξα μοναδικά για σας.. & που λαχταρώ τόσο πολύ να αφιερώσω στη μαμά μου.. και συγκεκριμένα στον υπέροχο ''κήπο'' της.. Δε λέω, έχει και τόσες μέρες να φανώ.. αλλά βλέπετε οι επιβλητικές παρουσίες μας σε κάθε κομμάτι της ζωής μας (κοινωνικό, επαγγελματικό, οικογενειακό) είναι αυτές που ορίζουν τελικά και τον άξονα των προτεραιοτήτων μας. . . Ωστόσο, όσο βαρύ κι αν είναι το φορτίο αυτό, η θέα των λουλουδιών και μόνο είναι κάτι που σίγουρα μπορεί να μας χαλαρώσει.. Να, πω την αλήθεια, δεν πολυαγαπώ τα λουλούδια, το ότι δεν μπορώ να συντηρήσω όμως ένα λουλούδι-φυτό, δεν σημαίνει πως δεν συγκινούμαι απέναντι στην θέα της ομορφιάς τους! Προσπάθησα πολλές φορές, να φροντίσω να μεγαλώσει ένα φυτό, πιστεύω πως μερικοί  άνθρωποι δεν το έχουν απλά, άλλοι βαριούνται την κηπουρική & άλλοι λένε πως τα λουλούδια είναι <η ζωή τους>.. πως έχουνε ψυχή, πως μεγαλώνουν όταν τους μιλας.. :-) 

YPEROXOS KHPOS THS MAMAS


η μαμά μου έχει φτιάξει τον δικό της κήπο στο στενάχωρο περιμετρικό των μπαλκονιών της πόλης


και εγώ είμαι αυτή που έχω την χαρά να τον φωτογραφίζω.. :-)

σε κάθε επίσκεψή μου φωτογραφίζω κάθε γωνιά..

την μία πλευρά, που συνηθίζει να κάθεται ο μπαμπάς μου&να διαβάζει εφημερίδα.. :-)

και την άλλη πλευρά που λατρεύει να χαλαρώνει η μαμά μου.. <3

με ιδιαίτερες λεπτομέρειες..
που αξίζει να τονιστεί η ιδιαίτερη διακόσμηση τους. . .



ιδέες για δημιουργική κηπουρική..

υψηλής δεξιοτεχνίας ;-) 




7 σχόλια:

Unknown είπε...

Φοβερός κήπος!!! Τι πιο όμορφο από το να ζεις μαζί με κάτι τόσο όμορφο!!!
Stay in touch
~Chicates~
http://chicates.blogspot.gr/

katerin είπε...

Πολυ ομορφος κηπος Βικυ μου ^^

Paola Lauretano είπε...

Lovely post!!!!
Kisses my dear and happy WE!!!!

Unknown είπε...

agapame ton kipo tis mamas!!!akomi k an mas kourazeiii otn ton peripoihte kathimerinws!!alla oi fwtografies epibebaiwnoun to wraio apotelesma <3

xoxo stefania
http://colorfulblast.blogspot.gr/

Unknown είπε...

Τι υπέροχες φωτογραφίες!! Πολύ ωραίος ο κήπος της μαμάς σου!! :)

Paola Lauretano είπε...

Have a great start of the week doll!
kisses, Paola.

Fresh Is Yummy είπε...

Amazing post!

http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

Please watch this: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk