Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

HAPPY@BIRTHDAY@CAKE@

Δεν έχω σκεφτεί καλά αν θα έπρεπε να προσθέσω την δημοσίευσή μου αυτή σε diary time αλλά θα ήθελα οπωσδήποτε να μοιραστώ μαζί σας ένα κομμάτι της σημερινής μου ημέρας! Η σημερινή ημέρα για την Θεσσαλονίκη αποτελεί αργία, καθώς εορτάζεται ο πολιούχος της πόλης, Άγιος Δημήτριος. Όμως σήμερα, τυγχάνει να έχει γενέθλια και ένα γλυκό πλασματάκι που μου <<τρώει καθημερινά την ζωή>>.. ο άντρας μου.. Φέτος, αποφάσισα να του φτιάξω με τα χεράκια μου την τούρτα των γενεθλίων του και μιας και έχουμε ξεκαθαρίσει πως απευθύνομαι σε αρχάριες μαγείρισσες, αποφάσισα να εντάξω την ανάρτησή μου στην στήλη masterchef's diary.. καθώς μεταξύ μας.... δεν την έφτιαξα μόνη μου...χιχιχι.... ;-)


ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΜΟΥ :-)


με μαγική βοήθεια..


έφτασα σε αυτό το υπέροχο στάδιο..


έπειτα σε αυτό το εξαίρετο..


σε αυτό το εξαίρετο δημιούργημα, προς τιμήν του αντρούλη μου.. 


και τέλος ευχαρίστησα τους καλεσμένους μου... @





Υ.Γ: έχω σκεφτεί την συνταγή και δια χειρός για την επόμενη φορά.. stay tuned.. :*

4 σχόλια:

Unknown είπε...

aaaa!!latreuw ti sokolata!!!!!nomizw oti prepei n einai para pol wraia!!k elpizw n einai k oikonomiki gt tote sgr th dokimasw n tn kanw k egw!!se euxaristoume g tis wraies sou empneusis!! <3 anipomonoume g to epomeno sou post!!!! :)

xoxo Stefania

katerin είπε...

Φαινεται πολυ καλη μμμ μου ανοιξες την ορεξη χιχι

June είπε...

Wow! It looks so yummy and tempting!! Great job
xx
www.JuneWantsItAll.com

Unknown είπε...

I love this kind of blogs! Very original and yunny!
Mónica
MFABlog
www.elblogdemonica.es